18 December 2010

pRinceSS PLKN..??? hmmm


x sk nye aq dpt plkn.. aku x nk g... npe ea nme aku dplih..?? x ske,x ske...hmmm.. p cm ade baiknye aku g.. ley idop bdikari...  law aku dh bese bdikari wk2 g PLKN 2.. nty ane la taw kn aku dpt msk UNIVERSITI.. ceh2 brangan lak.. kputusan pon blm kua lg dh brangan smpai ke UNIVERSITI sne..haha.. aq ley la idop bdikari.. law x g PLKN kang.. nk idop kt UNIVERSITI pon ssh law x taw nk bdikari..btol x? btol x??.. pape pon ndia g je PLKN 2.. jgn think yg negetif2..think yg positif ea...  go go go...!! cayok nadia...!! dont be afraid ... u can help yourself if u go PLKN...huhuhu.. GOOD LUCK...        

0 comments:

Post a Comment

selamat dtg ke blog dakdemox ! jgn lpe comment or like okeyh..
luv you all <3