02 April 2012
berdiam diri lbeh baik lha.. dri kte tgur ??(capital f)
Hmmmm .. Sbnanye smue aq taw.. Cume mls nk bsuare.. Ye lhaaa.. Aku da serik kowd.. Bek aku diam wt cm tade pe.. Walaupun aty aku ni terluke en.. Tpi yg mmpu mndiamkn diri sje... Aku tawu ko ade mwe len.. Ko kpel ngn die dlu bwu kpel ngn aku.. N korg still on relay korg tu.. Tp npe ko x ley jujur ngn aku.. Aku bley time keadaan cm tu.. Tpi skrg ni ko x jujur ngn aku. . Pastu facebook.. Ko ckp at aku ko da deactive facebook uh...pastu aku tgk ko aktiv kn blk,then ko tka nme.. Pastu 2 , lme2 ko unfwen aku.. Last ko block aku.. Motifnye ?? Smpai skrg aku tawu sal facebook ko tu still aktive.. Tpi x pna ko nk jujur kn... X pe laaa.. go on !!!! tade hak nk halang... Yg aku nk dri ko.. Tolong a jujur .. Aku buley trime sume tu if ko jujurrr... Aku mls nk bsuare sb redha Aku mls nk pk tok crik pgnti or ape2 ke.. Aku da penattt nk knl org lain dgn lbey rpt...Ckup lha untkk stkt ni jew... Tq sb wt aku cmni... jujur aku ckp.. Aku sayang kaw.. !!! Thanx jdikn aku sbgai mwe ko... !! Wlaupun aku yg kedue or ke bpe2 lha kn... hmmm keyhhh (capital f)...
Subscribe to:
Comments (Atom)